zaterdag 22 maart 2014

How to Cook your Life

Een film over eten! Maar dat is fijn. Sommige mensen houden van het maken van lijstjes, ik maak ze niet, maar ik snap dat wel. Dan zijn er ook mensen die houden van het maken van lijstjes om ze dan op internet te zetten. Ik zeg daar maar verder niets over, maar dankzij deze mensen kunt u dus op het grote boze internet lijstjes vinden van films over eten. Ik behoor tot de categorie mensen die dat soort lijstjes opzoekt. Hoe dan ook, op die lijstjes vind je veel dezelfde films, hele oude ook, maar toch goed: La Grande Bouffe of The Cook, the Thief, His Wife and Her Lover en meer recent natuurlijk Julie and Julia. Nu is er dus een nieuwe, waarvan hieronder de trailer. En hierin wordt iets aangeraakt waar ik echt in geloof, al weet ik niet hoe het kan: als de kok oprecht zijn best doet en zich goed voelt, als hij er zin in heeft en niet zomaar iets in de pan smijt om 'zo snel mogelijk weer naar huis te kunnen', dan smaakt het eten beter. Echt.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten